Przeżyć śniąc nieosiągalne

S: Tato

Czemu tak jest
No wiesz
Te kilometry

Kiedyś
Zawsze
Byliśmy razem

Brakuje mi tego
Tęsknię
Niestety

T: Wiem Skarbie

Też bardzo tęsknię i..
Powiem Ci

Taki często bywa świat
Takie czasem życie
Taki człowiek
Taki..
Ja

Wybacz mi
Najdroższy
Synku

S: Co Tato?

Co mam wybaczyć?

Nie widzę tu
Niczyjej winy
Słyszysz?

T: Wiedz

Ty starszy
Wiesz
Może nie pamiętasz

Były krzyki
Zawody też
Były smutki
Były litry łez

Byliśmy razem
Teraz jesteśmy
Nadal też
Jest tak?

S: Jest

Czuję
Wiem
Kocham Cię

T: Też Kocham Ciebie

Tak jak młodszego
Twojego
Braciszka

Skulonego
Na łóżku
Kruszka
Sen dociska
Patrz

Jak słodko śpi
Malec rozanielony

Nie myśli
Nie widzi
Nie wie
O tym

Jest zbyt młody

Nie pamięta
Jak my

Pierwsze
Kruszyliśmy lody

Pierwsze
Łamaliśmy opłatki

Uczyliśmy się siebie

Szacunku
Czułości
Miłości
Pokory

Bycia obok
Życia
Obok
Jedno spojrzenie

Jedno słowo
Jedno tęsknię

Jedno objęcie
Nic więcej nie chcę

Nie wymagam
Nie proszę
O nic więcej

Móc podpowiadać
Bawić z Wami
Gotować
Prać
Śnić

Opowiadać
Słuchać
Patrzeć
Dawać
Uczyć

Ile mogę
Ile chcesz
Ile uniosę
Ile weźmiesz
Ponad
Dam

Z miłości
Moja krew
Moje słabości
Emocji gniew

Mądrości
Daleko jeszcze do niej
Dalej niż do Was
Mimo tego
Nie mam
Was tu
Nie mam jej

Nie dość mi
Idę

Szepce
Za dużo gadam

Wiem

S: Nie

I mi Tato niedosyt
Chcę więcej

Więcej
Wpompowałeś krwi
W moje
Serce

Więcej wiem już dziś
Więcej widzę
Rozumiem więcej
Jak duży Ty

T: I ja Kochanie

Rozumiesz duży..?
Heh z łez
Pytanie

Wybacz
Przepraszam Cię

S: Nie chcę

Nie przepraszaj
Pracuj by być
Mieć siłę czekać
Uczyć jak My
Wierzyć, że

Czas
Noc
Dzień
Płyną
Jak My

Miłość
Bliskość
Obecność
Czujesz
Jak My

Gniew
Smutek
Tęsknotę
Przelewasz
Jak My

T: Staram się

Jestem z Was dumny
Moje Skarby

S: Wiem

Nie bój się

W głowie
W piersi
W sercu
Miej mnie

Ja czekam
Wierzę

Będzie też
Nasz czas
Będzie noc
Będzie dzień
Co więcej nie wiem

Na pewno
Jeszcze przed niebem

Za piekłem
Daleko mniemamy

Za nami rozłąki
Początek końcem
Wspólnym
Bez..

T: Ćććcciiichusio już

Śnijcie słodko
Moi mali

Bez granic

Szczędźcie łez
Przelanych za nic

2 uwagi do wpisu “Przeżyć śniąc nieosiągalne

Skomentuj

