Istotnie nieistotne w istocie

Na oczach świata
Mojego
..Ty

Wiesz, że nie sama
Bo serca
Trzy

Dwa, duet ukochany
Z początku
Tkwi

Skrzętnie wybrana para
Pewność
Gdy

Tylko pomyślę o Niej
Oczy płyną
Lśni

W nocy śpią Oboje
Pięknie
Śni

Powietrze zacnie utarte
Nastrojem
Bzy

Bądźmy wyjątkowi, sobą
Po prostu
My

Król i królowa dla siebie
Na zawsze
Lwy

I chociaż ciemną doliną
Byśmy
Szli

Widzisz mnie, to wystarczy
Dłoń daję
Ci

Raz już wspominałem
Kocham do
Krwi

Szkoda dnia i nocy, Zeus
Piorunem
Mści

Zza widnokręgu nie złapię
Ni jednej
Wszy

Pukanie już gra na drzwiach
Nadchodzą
Psy

Fart, uciekajmy, po bombie
W szkole
Gry

Twardy łeb mam w obronie
Kamil
Glik

Tani, niezawodny długopis
Orange
Bic

Podrostek pisze wtórują
Za pasem
Źli

Istotnie nieistotne w istocie
Zdanie jeśli
Drwi

Rozgrzebuję popiół, Fenix
Żar się
Tli

Ważne są czyny, nie piękne słowa czy myśli..
Trochę popłynąłem od połowy w głowę nie serce..

 

16 uwag do wpisu “Istotnie nieistotne w istocie

  1. Moje drogie, czasem, choćbyśmy nie wiem jak chcieli nie jesteśmy w stanie nic zrobić… możemy tęsknić, wspominać, myśleć… możemy tylko pisać… czekając! 🙂 Tak po prawdzie to musiałem być w pracy zamiast działać 😉

    Lubię to

Skomentuj

